2 września 2021
Drukuj
Co zrobić, gdy użytkownik jest zablokowany?

W przypadku, gdy przy próbie logowania do systemu SJO BeSTi@ wyświetla się komunikat Użytkownik jest obecnie zalogowany na innej stacji, spróbuj za chwilę lub skontaktuj się z administratorem należy wykonać następujące czynności:

1. Po uruchomieniu programu zalogować się używając konta Administratora. Dane do logowania znajdują się w instrukcji administratora w sekcji „2.8. Pierwszy użytkownik”, instrukcja dostępna jest tutaj.
2. Rozwinąć kategorię Blokady, która znajduje się na drzewku kategorii w górnej lewej części ekranu.
3. Kliknąć lewym przyciskiem myszki na kategorię Blokady logowań.
4. W głównym (środkowym) oknie systemu wyświetli się lista zablokowanych użytkowników.
5. Kliknąć lewym przyciskiem myszki na użytkowniku, którego chcemy odblokować.
6. Kliknąć lewym przyciskiem myszki na przycisk Usuń w dolnej części ekranu.
7. Po wykonaniu tych czynności należy zamknąć system SJO BeSTi@, a następnie uruchomić ponownie i zalogować się używając konta użytkownika, który został odblokowany.