18 maja 2020
Drukuj
Procedura odblokowania użytkownika w SJO BeSTii

W przypadku, gdy przy próbie logowania do systemu SJO BeSTi@ wyświetla się komunikat Użytkownik jest obecnie zalogowany na innej stacji, spróbuj za chwilę lub skontaktuj się z administratorem należy wykonać następujące czynności:

1. Po uruchomieniu programu zalogować się używając konta Administratora:

Login: sysadmin

Hasło: adm

2. Rozwinąć kategorię Blokady, która znajduje się na drzewku kategorii w górnej lewej części ekranu.

3. Kliknąć lewym przyciskiem myszki na kategorię Blokady logowań.

4. W głównym (środkowym) oknie systemu wyświetli się lista zablokowanych użytkowników.

5. Kliknąć lewym przyciskiem myszki na użytkowniku, którego chcemy odblokować.

6. Kliknąć lewym przyciskiem myszki na przycisk Usuń w dolnej części ekranu.

7. Po wykonaniu tych czynności należy zamknąć system SJO BeSTi@, a następnie uruchomić ponownie i zalogować się używając konta użytkownika, który został odblokowany.