Problemy

czwartek 2022-10-06 10:36 - support
Problem: Po aktualizacji programu do wersji 7.039.01.16 nie można utworzyć okresu sprawozdawczego za III kwartał 2022. Pojawia się komunikat: Jednocześnie na planszy pojawiającej się po uruchomieniu programu widnieje niniejsze zalecenie: Rozwiązanie: Zgodnie z informacjami na powyższej planszy należy zaktualizować serwer SQL. Od 12 lipca 2022 roku minimalną wymaganą wersją jest MS SQL 2014. Instrukcje opisujące […]
czwartek 2021-07-29 12:45 - support
Problematyczne w tej sytuacji mogą być nieprawidłowe wpisy do rejestru. Szczególnie, jeżeli na stanowisku był zainstalowany nowszy Office, a następnie w jego miejsce został zainstalowany starszy Office. Rozwiązaniem tego typu problemu jest usunięcie niepoprawnych wpisów do Rejestru. W pierwszej kolejności należy wejść w „Start” i uruchomić „Edytor rejestru”. W oknie, które się pojawi, wybrać „Edycja”, […]
wtorek 2021-04-13 13:45 - support
Problem: podczas importu sprawozdań Rb-N, Rb-Z i Rb-UZ dla JOP z pliku .xls pojawia się niniejszy komunikat. Rozwiązanie: problem wynika z niewłaściwej konfiguracji bibliotek MS Excel. Skutecznym w tej sytuacji rozwiązaniem może być przeinstalowanie programu BeSTi@ z pełnej wersji instalacyjnej (instalator dostępny jest tutaj), z uprawnieniami administratora systemu Windows. Nie jest wymagane wcześniejsze odinstalowanie BeSTii […]
czwartek 2020-11-26 14:45 - support
Problem: Po uruchomieniu programu nie pojawia się okno logowania. Rozwiązanie:  Problem występuje przy zmienionej rozdzielczości DPI. Standardowy rozmiar dla ekranu to 96 DPI. Aby przywrócić domyślny rozmiar, należy wykonać następujące czynności: 1. Z systemowego menu START należy wybrać kolejno: USTAWIENIA -> PANEL STEROWANIA -> EKRAN. 2. Na ostatniej zakładce USTAWIENIA, należy kliknąć na przycisk ZAAWANSOWANE. […]
środa 2019-11-20 14:59 - support
Problem:  Po uruchomieniu programu pojawia się komunikat „Element ExecuteNonQuery wymaga otwartego i dostępnego połączenia (Connection)”. Nie ma możliwości zalogowania się do programu. Rozwiązanie:  W takiej sytuacji należy otworzyć folder, w którym zainstalowany jest program BeSTi@ / SJO BeSTi@ (np. klikając na ikonie prawym przyciskiem myszy i wybierając opcje Otwórz lokalizację pliku). Następnie należy zlokalizować plik […]
piątek 2019-03-15 15:00 - support
Problem:  Podczas próby dodania nowego okresu sprawozdawczego pojawia się komunikat: „Nie można utworzyć kopii bazy danych. Serwer bazy danych loguje się jako konto: NT AUTHORITY/LOCALSERVICE, które nie posiada uprawnień do wybranego folderu”. Rozwiązanie:  Operację przeprowadzamy na komputerze, na którym jest uruchomiony SQL Server. 1. Otwieramy „Panel sterowania” -> „Narzędzia Administracyjne”. 2. Wybieramy opcję „Usługi”. 3. […]
poniedziałek 2018-11-19 14:04 - support
Problem:  Co zrobić, gdy podczas próby połączenia do serwera SQL otrzymujemy komunikat: „Uzyskano połączenie ze zdalnym komputerem jednak nie odnaleziono na nim podanej instancji SQL serwera”? Rozwiązanie:  W celu wyeliminowania możliwości blokady przez program typu firewall lub antywirus, należy próbnie wyłączyć ww. programy oraz sprawdzić połączenie. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, możliwe, że serwer SQL […]