13 kwietnia 2021
Drukuj
Problem z importem sprawozdań Rb-N, Rb-Z i Rb-UZ dla JOP

Problem: podczas importu sprawozdań Rb-N, Rb-Z i Rb-UZ dla JOP z pliku .xls pojawia się niniejszy komunikat.

Rozwiązanie: problem wynika z niewłaściwej konfiguracji bibliotek MS Excel. Skutecznym w tej sytuacji rozwiązaniem może być przeinstalowanie programu BeSTi@ z pełnej wersji instalacyjnej (instalator dostępny jest tutaj), z uprawnieniami administratora systemu Windows. Nie jest wymagane wcześniejsze odinstalowanie BeSTii – po uruchomieniu instalatora wystarczy wskazać ścieżkę do istniejącego katalogu i w kolejnym kroku wybrać opcję instalacji samej aplikacji (z podłączeniem do już istniejącej bazy danych).
Rozwiązanie to nie będzie miało wpływu na dane istniejące już w systemie.

 

W razie dalszych problemów prosimy o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego.