Szanowni Państwo,
jeśli podczas wysyłki sprawozdań za IV Kwartał wystąpią problemy w związku z połączeniem z serwerem Trezor (komunikat „Połączenie nie powiodło się. Żądanie zostało przerwane. Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS”), wykonanie poniższych kroków może przywrócić skuteczną komunikację:
- Przejść do modułu Narzędzia (górny pasek narzędziowy), wybrać Komunikacja ustawienia.
- Przejść do zakładki Ustawienia TransGUS, następnie kliknąć przycisk Testuj. Pojawi się wówczas komunikat z informacją: „Połączenie powiodło się”, należy zatwierdzić przyciskiem OK.
- Przejść do zakładki Ustawienia aplikacji Trezor 3, kliknąć przycisk Testuj. Pojawi się wówczas komunikat z informacją: „Połączenie powiodło się”, należy zatwierdzić przyciskiem OK.
- Po wykonaniu powyższych kroków można przejść do modułu Komunikacja i ponowić próbę wysyłki sprawozdań.